Monday, October 10, 2011

Hari Isnin selepas game

Hari ni adalah hari isnin slps game smlm....mcm slalu org kata esok bangkit tdoq br rasa....
bangun subuh pagi td mmg menyakitkan dan memalaskan.....lps solat igt mcm xmau p kja pun ada....
tp disebabkan amanat yg telah diberikan oleh bos aku...

Aku bgn semula bersiap sambil sakit otot2....dan bergerak menuju ke destinasi yg dituju...iaitu HQ di glenmarie.....dh la sakit kaki...pastu salah masuk jalan plak.....termasuk jalan jem...
akhir perjalanan yg spttnya 45 minit menjadi sejam stgh...alangkah gumbiranya aku setelah sampai ke HQ.....

Setelah habis berbincang masalah dunia...ada lagi masalah yg kena d settlekan di opis.....tp time keluar dr hq aku terasa lapar dan xdak geng untuk p mkn skali.....

Tiba2 teringat seekor beruang kedah bernama amar ada kt2 ctu...terus aku meroger bear yg mmg malas p poli n tgu masa nk jumpa abg daun nya....akhirnya smpi ke nasi kandar makbul di TTDI jaya.....

setelah hantar bear balik umh....perjalanan ku teruskan ke pejabat SYABAS petaling plak sbb satu jln sj.....
tu pun jem jugak.....rasa lps ni aku bleh kja bawak bas plak kot....semua tmpt jln hari ni.....

And after settle perkara kt SYABAS...aku pun berlalu untuk pulang ke opis petaling di puchong.....masih banyak kerja yg perlu di settlekan...di samping berehat setelah penat bermain game smlm.......

ok setakat ini coretan idup ku untuk separuh masa pertama harini ...

No comments:

Post a Comment