Tuesday, November 1, 2011

Game terbaik...

Hari sabtu hari tu kedah telah berjaya mengalahkan johor untuk tmpt 3 & 4 piala agong dengan score 47-10
.....dan game hari tu mmg game terbaik n best penah aku main....walaupun berada di bangku simpanan lebih kurang 15 minit...tetapi dimasukkan untuk ganti brader askar...mungkin yg sedikit goyang dgn up n under pr pihak johor....

Sebagai sub terbaik...aku bermain di posisi blind wing dlu...... tapi lepas tu ada pertukaran...aku bermainan di bahagian centre untuk mengumpan pihak lawan supaya winger dapat melakukan try dengan mudah....

aksi terbaik pertama selepas soni bt up n under yg sedikit rendah...aku lompat n tgkp bola...pastu pusing xdak org tackle....tiba nmpk org sebelah terus handoff....dan kedengaran suara wing minta bola...lantas dgn pengalaman yg x seberapa aku swing ala2 sbw walaupun x nmpk....bola dpt tepat kepada winger dan try berjaya dilakukan......

try kedua aksi cut in aku dgn fiji kedah Kelemedi Bola.....dimana aku berjaya meloloskan diri dan hand off sorg player johor....kemudian try pertama aku....berjaya dilakukan....

Kemudian beberapa kali support yg dilakukan berjaya membuahkan hasil untuk try2 yg berikutnya....

Alhamdulillah KEDAH berjaya menduduki tmpt ke-3 dan insyaAllah tahun depan kena berusaha lebih keras lagi untuk menjadi johan piala agong....

Team Kedah

Bersama otai lama
Serius berlari

p/s.... kepada yg x paham bt2 paham sj la....hehe....kena tgk ruck n roll 9 mlm astro arena hari khamis br tau....hehe...masuk tv skali skala....

No comments:

Post a Comment