Thursday, July 5, 2012

Doa untuk hari ni

"Kerana sesungguhnya aku telah berserah diri kepada Allah, Tuhanku dan Tuhan kamu! Tiadalah sesuatupun dari makhluk-makhluk yang bergerak di muka bumi melainkan Allah jualah yang menguasainya. Sesungguhnya Tuhanku tetap di atas jalan yang lurus.

Amal untuk perlindungan dari Allah, baca selepas masuk umh, klu org nk curi dlm umh dia akan nmpk seolah2 kita berjaga, untuk perlindungan Polis, Askar dan sewaktu dgnnya. Jumpa org nk pau atau nk marah kita. Suami @ isteri mengamuk.



Dan tiadalah sesuatupun dari makhluk-makhluk yang bergerak di bumi melainkan Allah jualah yang menanggung rezekinya dan mengetahui tempat kediamannya dan tempat ia di simpan. Semuanya itu tersurat di dalam Kitab (Lauh Mahfuz) yang nyata (kepada malaikat-malaikat yang berkenaan).

Baca lah ketika nk p intebiu, nk cari rezeki masuk hutan, memancing. InsyaAllah ada rezki kita nnt.

Surah Yasin ayat 58
Baca lah ketika sakit kepala. Senang igt.




قَالَ فَاهْبِطْ مِنْهَا فَمَا يَكُونُ لَكَ أَن تَتَكَبَّرَ فِيهَا فَاخْرُجْ إِنَّكَ مِنَ الصَّاغِرِينَ
Surah Al A'raf ayat 13
Allah berfirman: "Turunlah kamu dari surga itu; karena kamu sepatutnya menyombongkan diri di dalamnya, maka keluarlah, sesungguhnya kamu termasuk orang-orang yang hina".

قَالَ اخْرُجْ مِنْهَا مَذْؤُوماً مَّدْحُوراً لَّمَن تَبِعَكَ مِنْهُمْ لأَمْلأنَّ جَهَنَّمَ مِنكُمْ أَجْمَعِينَ
Surah Al A'raf ayat 18
Allah berfirman: "Keluarlah kamu dari surga itu sebagai orang terhina lagi terusir. Sesungguhnya barangsiapa di antara mereka mengikuti kamu, benar-benar Aku akan mengisi neraka Jahannam dengan kamu semuanya".


Ayat antara 10 ayat yg paling ditakuti oleh syaitan baca untuk orang kena histeria, org kena sampuk, Nak masuk umah baru, nk sewa syelley. InsyaAllah dengan kuasa Allah bleh baik.

No comments:

Post a Comment