Tuesday, September 13, 2011

Demam Rugby World Cup

Ngam2 lpas abis raya trus mbr fb rmi gila yg demam kejohanan ragbi dunia...x tlepas aku yg tpaksa meloloskan dri untuk tgk 1st kick off antara semua hitam (All Blacks) Vs Tonga.....

Mmg tidak dpt diduga la permainan dari anak buah gigi Graham Henry tu...dgn kekuatan yg ada dari semua bahagian sukar untuk menggugat kepoweran mereka...tp dlm rwc ni xtau lagi camna...sbb klu injured key player tpaksa la pakai mana yg ada....

Lpas dari game ABs vs Tonga tu aku tgk rmi mbr seperjuang ragbi menukar profile pic depa...semua dh jd mcm plyr ABs....xpa tgk game nt camna..takat tukar profle pic..tokwan aku pun bleh.....haha....

Bersempena dgn kedatangan RWC ni juga aku tidak ketinggalan untuk meneruskan usaha murni aku dgn lebih gigih untuk menempuhi game Piala Dato Latt 10 ujung mgu ni kt Kedah....
Akhir aku berkesempatan gak untuk bermain dgn team kampung Kuala Muda Rugby Club...

Dah lebih 2 tahun aku x men kt kedah....mayb bleh tunjuk bakat yg ada setelah lama bertapak kt kajang n bangi ni....hehe....tu pun kalau fit la......

Antara Idol2 :
Jean De Viliers
Sonny bill william - lagi 10 tahun masuk gym br bleh badan mcm ni...
Dan kata


Akhir kata majulah ragbi untuk diri sendiri

No comments:

Post a Comment