Thursday, September 15, 2011

Khamis yg hampir merdeka

Tajuk post ni sebab mlm ni aku balik kedah....esok plak cuti hari 1 malaysia...apa lagi...men ragbi la kt sna n tgk adik aku yg bongsu n tgk mak aku......

adik aku br lps amik upsr xtau la dia jawap apa...doa bg yg terbaik sj untuk dia.....dia cuma aktivis sukan n lebih berbakat dari aku sebab size badan yg mcm org besar...darjah 6 dh johan mssm mewakili kedah men bola baling.... acara padang plak johan mssk lontar peluru....xtau la masuk skolah menengah nt nk jd apa....
tp kalau main ragbi mmg klu ramai yg size mcm dia mmg bleh masuk rwc mesia rasanya....

Zamer Gemuk.

My mum mgu ni dh 2 kali masuk hospital sebab penat...kesian gak....cek kena balik tgk la....risau gak ...tp lepas Doc bg ubat ok la dia kata.....

Aku plak dah terlanjur balik kg ni kalau bleh la menyelam sambil minum ayaq...men ragbi kebetulan plak ada game n cuti 3 hari....lama x men dgn team kuala muda rc.....td dh beli strapping untuk ikat otot ankle dgn lutut yg asal boleh pakai sj ni...
Kuala Muda & 19 Mech - Zaman muda2 ni...

Tidak ketinggalan jugak hasrat aku untuk balik kg ni nk amik jam aku yg br beli untuk pakai raya aritu tertinggal di umh...sia2 la beli pastu tinggal kt umh.....hehe...

sekian assalam.....

No comments:

Post a Comment