Saturday, January 29, 2011

KL Lumpur

Aku yg kepenatan walaupun jd pembonceng saja br saja sampai dr KL.......berbalik kepada kisah Petaling Street....keadaan masih sama...masih ramai mat saleh dan minah saleh serta negro x tertinggal org mesia yg berkeliaran termasuk aku di sana.....pelbagai juadah brg chap ayam yg bleh dibeli dgn harga yg murah disana....tetapi penjual CD berwarna biru dah lenyap dari kesibukan PS...mungkin ada secara underground tp x nmpk la sepanjang perjalanan td.

Brother yg aku teman atau musuh dalam pdg aku tu peminat kepada cita 24 yg bersiri tu...xtau la mungkin dia berazam untuk menjadi polis tetapi cita2 x tercapai sebab tu dia tgk cita2 mcm tu.......abis usha n cuci mata kaki idung & telinga ......perut yg kekosongan ini seperti merembeskan asidnya ke usus2 perut walaupun tiada mangsa yg hendak diasidkan......

Kami pun mengorak langkah ke Mamak di Jalan Doraisami tempat yg di katakan hot dan boleh membasuh mata oleh brother aka musuh aku dlm pdg tu......setibanya di sana....perghhhh....mmg byk la pakcik2 dan mkck2 yg singgah mkn kt ctu.....aku bertanya pada sahabat aku tu.....suda tukarka ini jalan......sesudah disoal siasat seperti hero dlm 999 aku dapati kami sampai disitu terlalu awal,......mmg la xdak anak ayam panas (hot chicks) lagi......tetapi sup ayam haji abu mmg sedap...cuma ayam yg aku dpt tu byk tulang saja...........

Kemudian dalam perjalanan pulang terserempak dengan mat kayuh yg begitu ramai gila kt KL...aku xtau la depa nk bt Le Tour de Langkasuka ka apa ka?....sampai kacau abis org drive kt KL.....kuat jugak mat kayuh ni mlm2 pun bersenam......budak2 muda la katakan..........setelah selesai membelasah mat2 kayuh ni...kami terserempak plak dengan Jem & Roti yg kalau naik keta manual tu mmg exercise calf la.......nasib buat moto brother aka musuh aku di padang tu di pandu dengan berhemah dan kuasa menyelit yg tinggi....

Akhir sekali sesudah mendekati kawasan jajahan aku Kajang...kena plak ujan yg agak suam2 kuku...sat2 lebat pastu renyai...yg kenanya mbr aku.....aku selamat dibelakang sebagai pembonceng........yg penting kami selamat pergi dan pulang...ok la view KL mlm2..cuba Jem & Roti yg x belah tu...ok adios.....

No comments:

Post a Comment