Friday, January 28, 2011

Petaling Street..

Sebentar tadi setelah frust utk traing di High School Kajang dgn Team Kajang RC aku membawa diri ke Bangi Hunter untuk memantapkan lagi traing untuk hari ni sebab semalam dh sehari ponteng traing.....

Tatkala sudah abis bermain...aku pun 'mengecheck' enset aku....ada kelibat msj yg mengajak aku untuk ke PETALING STREET dari seorang brother yg keseorangan dan mmg musuh tradisi aku dalam mengejar PIALA LIS* yg menjadi rebutan 3 org player team Kajang RC. Tujuan setelah di tanya motif untuk ke PS ada lah untuk membeli DVD....

Dah lama aku x p PS...rasanya hampir 3-4 tahun.....last time pudu stesen bas idup lg.....aku masih curious adakah keadaan PS masih seperti dulu atau sudah berubah...adakah uncle yg jual cd **** kt ctu masih lagi org yg lama.....apa pun tgu la jawapan setelah aku pulang.......\

Brother atau musuh tradisi dh sampai kt bawah...aku otw ke PS...tgu aku PPPPSSSS.....adios

No comments:

Post a Comment